Lehdistötiedote 9.3.2023 kello 17:00

9.03.2023

Vahvassa kasvussa oleva IT startup Kodia Oy vahvistaa operatiivista johtoaan

Kodian hallitus on nimennyt 9.3.2023 lähtien toimitusjohtajaksi yrityksen hallituksen puheenjohtajan, Heikki Kärjen. Kärki omaa pitkän kokemuksen IT- liiketoiminnan kehittämisestä ja HR-toiminnoista. Aiemmin hän on toiminut mm. Futunio Oy:n toimitusjohtajana. Lisäksi hän on myös sertifioitu Business Coach (CBC) ja toiminut alusta lähtien Kodian hallituksessa. Kärki raportoi Kodian hallituksen puheenjohtajalle Tuomo Karhulle.

Vuodesta 2020 lähtien toimitusjohtajana toiminut, Kodian perustaja Joonas Tahvanainen siirtyy kehitysjohtajaksi vastuualueinaan tuote- ja palvelukokonaisuuden sekä innovaatioiden kehittäminen vuorovaikutuksessa asiakkaittemme kanssa. Lisäksi hän osallistuu myös uusmyyntiin.

Joonas Tahvanainen on tyytyväinen hallituksen valintaan.

”Uskon, että Heikin pitkä ja laaja kokemus yhdistettynä siihen, että hän tuntee Kodian, antaa hänelle erinomaiset lähtökohdat liiketoimintamme kehittämiseen. Näimme hallituksessa, että Kodia tarvitsee tässä vahvassa kasvuvaiheessa johtajan, joka mahdollistaa kasvumme ja organisoi kasvun edellytykset.”, Tahvanainen toteaa.

Kodian startille on antanut leimansa rohkeus ja edelläkävijyys. Yritys ei ole koskaan jäljitellyt muita, vaan tuo uuden aikakauden asunto­vuokrauksen hallinnointiin.

”On hienoa päästä uudessa roolissa nostamaan Kodian tarinaa seuraavalle tasolle ja tekemään työtä innostuneen sekä osaavan tiimin kanssa. Meillä on erinomaiset tuotteet ja jo saavutettuna hyvä maine asiakkaiden keskuudessa”, uusi toimitusjohtaja Heikki Kärki sanoo. ”Lisäksi muutokset operatiivisessa johdossa kokonaisuudessaan vahvistavat tiimiämme vastaamaan paremmin kasvutavoitteisiimme ja asiakkaidemme tarpeisiin”, Kärki jatkaa.

Lisätietoja:

Kodia Oy, toimitusjohtaja Heikki Kärki, puhelin: 050 574 8830

Kodia Oy, hallituksen puheenjohtaja Tuomo Karhu, puhelin: 040 017 2777

Kodia Oy lyhyesti:
Kodia Oy on asuntojen vuokrauksen hallinnoinnin moderni edelläkävijä. Virtaviivaistamme asuntovuokrauksen prosessit digitalisaation keinoin, toteutamme nautinnollisen käyttäjäkokemuksen ja teemme vuokranantajan sekä vuokralaisen välisen vuorovaikutuksen mutkattomaksi. www.kodia.fi

Lisää luettavaa

Asiakkaat ovat ottaneet Kodian hyvin vastaan

Kodia on ohjelmistoyritys, joka on luonut aaltoja kiinteistöalalla perustamisestaan lähtien. Meidät tunnetaan innovatiivisista ja tehokkaista ohjelmistoratkaisuista, jotka palvelevat vuokrauksen monipuolisia tarpeita.